Sunday, November 4, 2012

Maaf...

ASsalamualaikum...

rasa nya dah terlalu lama aku tak update blog aku ni..
sebelum tu aku nak mintak maaf dan ampun banyak2 kepada rakan2 seperjuangan aku yang pernah terasa hati dengan aku sepanjang korang semua kenal aku..
maaf sangat2 mulut aku ni memang agak lancang, tapi insyaAllah...
selepas peristiwa tu, akan cuba berubah menjadi seorang yang lebih fakir dari segi kata-kata :)

maaf sekali lagik untuk sahabat2 yang pernah terkilan dengan kata2 aku..
sesungguhnya aku tak berniat nak memperkecilkan korang cuma untuk gurauan..
harap korang maafkan aku kay :)

insyaAllah korang akan baca post aku ni walaupun blog aku ni jarang2 update..
kalau dah baca, harap terima maaf dah ampun aku ni,..
sekian wassalam...

Segala yang baik datangnya daripada Allah dan keburuk dan kelemahan datang dari diri aku sendiri :)

1 comment:

  1. maafkan khilaf sy jugak..dari hati kecil sy ikhlas mohon kemaafan~peace no war :)

    ReplyDelete