Monday, June 4, 2012

Assalamualaikum

Assalamualaikum...

lama dah tak Post ape2 kat sini..
ada jugak kawan2 yang mintak saya update blog ni semula sebab mereka kata info ada yang berguna,,
alhamdulillah,komen yang positif dari rakan2..

InsyaAllah,kalau ada kesempatan dan masa, saya akan update blog ni sekerap yang boleh kerana blog ini bukan satu kwajipan saya.. banyak lagi kewajipan yang sedang menunggu saya..

yang terakhir sekali, saya ucapkan terima kasih pada sahabat2 dah kawan2 yang sudi baca blog nilay,,,sesungguhnya segala post atau kata2 yang saya tulis ini adalah pandangan peribadi saya sendiri..jika ada sebarang kemusykilan,bolehla tinggalkan komen kay..

segala yang baik datangnya dari Allah,dan segala yang tidak baik datang dari kelemahan saya sendiri. wassalam,, 

No comments:

Post a Comment